finanse (19)Jednym z najskuteczniejszych nośników reklamy jest telewizja. Telewizja oglądana jest zarówno przez osoby młodsze jak i starsze. Reklamy emitowane w telewizji, docierają do klientów o różnych potrzebach, to też reklama jest bardzo zróżnicowana. Telewizja emituje reklamy zarówno  dotyczące taniej margaryny, jak i drogich i luksusowych samochodów.
Zadaniem reklamy jest dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych odbiorców.
Innym nośnikiem reklam jest internet. Tam reklama jest ogromnie zróżnicowana. Ogrom informacji reklamowych jest lekceważony przez internautów. Reklama internetowa skierowana jest do ludzi młodych.
Reklama dźwiękowa, z która mamy do czynienia na przykład w radiu wydaje się być mało atrakcyjna. Każdy z nas woli widzieć produkt, który jest prezentowany. Sam dźwięk to za mało.
Prasa, to źródło bardzo zróżnicowanych reklam (reklamy wpisują się w tematykę gazety/czasopisma).
Reklama to także ulotki, banery, foldery.
Reklama jak widać otacza nas ze wszystkich stron. Codziennie nakłaniani jesteśmy do zakupu nowych, atrakcyjnych i tanich produktów.