Wschodni Front
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

To musi być twarde dla wargames developerzy. Oni spędzają lata przy odtwarzaniu wzroków i odgłosów bitwy, w dół do końca skomplikowany szczegół…

tylko po to aby widzieć ich praca sprzedała więcej kilkakrotnie zbyt przez nierealny – ale bardzo do obrony – tytuły lubią Panzer General.

With Panzer General II niemal gotowy, Talonsoft urządza atak prewencyjny z Eastern Front, doładowana wersja jego Pola bitwy seria, który to ma nadzieję zaapelować hardcorowy wargamers i wykonawcy strategii należący do głównego nurtu.

Eastern Front ma całkowicie nowy silnik za tym pomimo że są szerokie podobieństwa do Battleground Ardennes. Być przekleństwo, udawanie pluton-skala z każdą jednostką reprezentującą kilka pojazdów albo oddziały. Mapa wciąż ma stały punkt widzenia pomimo że tym razem to może być odwrócone jeśli grasz dla ‚inna strona’.

Pomimo posiadania Pola bitwy wygląd i obsługa, EF znosi całkowicie inne podejście. Każda jednostka ma w górę aby 100 ‚Działanie wskazuje’ i polegając na jednostce typ, wykorzystania w górę jego Spraw do każdego działania zrealizowały. To oznacza że pojazdy właśnie nie są zgrupowane do kategorii ale móc wykonywać lepiej na pewnych typach terenu. Co więcej, jednostki zazwyczaj mogą wystrzelać niejednokrotnie jeśli oni ograniczą ruch. Dodatkowo, pomimo że to jest kolej, jednostki mogą zatrzymywać Action Points dla obronny albo ogień okazji, niemal w ten sam sposób jak X-Com, który daje to więcej z działający w czasie rzeczywistym czuć.

Brzęk na jednostce i ‚zegar’ pojawia się wykładając jego siłę, koszt ognia, działanie, morale, obronę i wartości desantowe, dodatnie różne symbole wskazać, że rzeczy lubią pasażerów, ammo podaż i tak dalej.

To jest większość starannie prowadzonego, zasilanego przez mysz interfejsu EF, który nie wymaga byś uczył się tuzinów klawiszów skrótu. Pokrótce, jeśli to nie jest w pręcie z narzędzia u dołu ekranu, to nie jest wartym upamiętniania ale w przypadku odczuwacie brak pracuje, jest tradycyjny pasek menu wzdłuż szczytu, który może być zmieniony od czasu do czasu.

Jednostki są w pełni ożywione gdy oni ruszają się – i to obejmuje piechotę. Żadne pośliznąć się około w śniegu tu. Wprawdzie może zabrać chwilę przyglądanie się, jak AI podjęły jego kolej – do pięciu minut na Pentium 100 w bardziej złożonych scenariuszach – ale przewijanie wokół nie jest nigdy problemem. Jest pięć poziomów zoomu też, wliczając w to dwa 2D. Przy pełnym powiększeniu, szczegółowa grafika jest po prostu robiący wrażenie.

Plany w EF mogą być prawie nieograniczone w wielkości więc możesz wyolbrzymiać ogromne scenariusze do poziom korporacji – pod warunkiem, że spędzasz czas przy przeznaczaniu ich w planie i redaktorach scenariusza, oczywiście. Prawdziwy powód tego, jest nowym multiplayer wzniesieniem, które powinno być gotowe wkrótce. To pozwoli do 16 graczy wziąć udział w masywnych walkach w sprawie Internetu albo sieci z każdym graczem dowodzącym batalionem, liga lub coś w tym stylu oni pragną, na jednej stronie.

Dla samotny-gracz element kampanii powinien dostarczać mnóstwo rozrywki ponieważ ruszasz się w górę i dalej rozkazując większym i lepszym jednostkom.

Jako udawanie to mogło zrobić więcej ale to powoduje rozerwanie się wieżyczki z Pancernej Powszechnej serii. Całkiem who’ll dopinać swego na okrągłe dwa jest anyone’s przypuszczenie jednak…