Druk w promocji i marketingu
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Druk w promocji i marketingu

Wydruk to element promocji, którego głównymi zadaniami są magazynowanie informacji, przekazywanie treści oraz, a może przede wszystkim reklama, czyli zaciekawienie odbiorcy. W reklamie druk szczególnie się przydaje. Celem promocji jest oddziaływanie na grupę docelową przyszłych odbiorów produktów, a jak to najlepiej zrobić, jak nie za sprawą obrazów i materiałów tekstowych.Drukowanie w reklamie przedstawione może być między innymi w dynamicznym wydruku obrazu. Uatrakcyjnienie ulotek, bilbordów czy plakatów jest nie lada wyzwaniem. Świadczą o tym już powstałe rożne techniki, jak na przykład: druk wypukły, woskowy, z dźwiękiem, kolory fluoryzujące, hologramy oraz typu soczewkowe, czyli 3D. Dynamiczny obraz polega na tekście z holografem bądź z folią 3D, co sprawia, że przechylając się mamy wrażenie ruchu. Psycholodzy już od dawna zdają sobie sprawę z tego, że oko ludzkie wyłapuje ruch, dlatego też marketingowcy nie mogli nie wykorzystać dynamicznego obrazu.